Jobb!

Idag var första jobbdagen på Treklövern! Det har faktiskt gått jättebra! När jag kom hem var jag helt slut, och höll på somna. Men som tur var kom Patrik hit och höll mig sällskap och lämnade lite saker åt mig! 
 
Fast jag bara varit utan mtt hjärta i några timmar nu, så saknar jag honom enormt mycket! Det är så tomt att inte ha honom här! 
 
I helgen åker iallafall jag, hjärtat, mamma och pappa till Norge över midsommar.
Det ska bli så skönt att komma bort en sväng. Vi ska åka tidigt på fredag morgon, åka till campingen i Norge där vi ska bo, och sedan vidare till "Atlanterhavsveien". Nästa dag åker vi vidare till Trollstigen och Geiranger där det är så otroligt vackert!! Jag ska ta med mig systemkameran och fota massor! Sedan kommer det förmodligen upp väldigt mycket bilder här!
 
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt innan jag börjar jobba. Jag ska hinna duscha och fixa matlådor och så, så jag måste nog sova nu.. 
 
Ha det bra!
 

Kommentera här: